Beata Tyszkiewicz - skradziony portret.

Myślałam, że tego nie dożyję, a jednak... Ktoś (a nawet kilka osób) "ukradło" mój portret Pani Beaty Tyszkiewicz, (który wykonałam w 2010 roku) tylko po to by wygrać wejściówki Dancing With The Stars. Taniec z Gwiazdami. I szczerze to nie wiem co mam napisać... Smutne to. ps. tutaj w tym miejscu bardzo chciałabym podziękować anonimowej osobie, która napisała do mnie e-maila i załączyła zrzuty ekranu. Dzięki.

zrzuty ekranu poniżej zdjęcia, na których widać to, że ja go rysowałam.

zdjęcie z sesji do Naj Magazyn z 2011 roku.

i z wystawy w Miejskiej Bibliotece Publicznej we Włocławku (13.08.2010)

tutaj jeszcze link do portretu, który został zamieszczony na moim profilu digart http://www.digart.pl/praca/5092563/BT.html

Komentarze

  1. Ręce opadają :( nie wiem, co napisać :( Przykro mi, że Cię to spotkało, ludzie nie mają godności...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz