Podsumowanie 2015 roku


Podsumowanie roku zacznę od pokazania dwóch obrazów, nad którymi spędziłam wiele miesięcy, wykonane są one farbami akrylowymi na płótnie i przedstawiają Londyn. Po raz pierwszy odważyłam się namalować obraz, który ma 150x100cm ;-)


Poniższą grafikę można było wylicytować w moim rodzinnym mieście - Lipnie podczas Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy 11.01.2015 roku. szczegóły techniczne: wykonana jest cienkopisami (niektóre są "świecące" - błyszczą się pod światło, wymiary 30x40cm, grafika ta oprawiona jest w antyramę, gotowa do zawieszenia ;-) ;-)


W marcu 2015 roku rozstrzygnięto konkurs Dzieło Roku pod Patronatem Burmistrza Miasta Lipna. Jak to już wcześniej napisałam ... Jeden konkurs Dzieło Roku- podwójne szczęście ;-) I miejsce w kategorii rysunek


I miejsce w kategorii grafika


udzieliłam też wywiadu dla Tygodnika Lipnowskiego

W maju Klasztor OO. Bernardynów w Skępem wydał przepiękny album z okazji 260 rocznicy koronacji Matki Boskiej Brzemiennej, Królowej Mazowsza i Kujaw, a w nim m.in. mój rysunek Klasztoru


Po koniec maja odbył się również Festiwal Poli Negri w Lipnie , gdzie miałam przyjemność poznać oraz wręczyć wykonane przez mnie portrety Panu Piotrowi Andrzejewskiemu (Peter J. Lucas)

Pawłowi Delągowi, który podczas wręczania portretu powiedział: "Gdybym wiedział, że będzie mnie Pani rysować, przyjechałbym osobiście, by Pani nie musiała rysować ze zdjęcia."


I kolejny dla Artura Barcisia :-)

W czerwcu odbył się Festiwal Piosenki Ranczerskiej Wilkowyjce w Kikole gdzie wręczyłam portrety na ręce ówczesnej Wojewody Kujawsko-Pomorskiego - Ewy Mes- portretów Ministra Gospodarki Janusza Piechcińskiego, Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi - Marka Sawickiego oraz Ministra Pracy i Polityki Społecznej - Władysława Kosiniaka- Kamysza.


Wręczyłam też portret Staroście Lipnowskiemu Panu Krzysztofowi Baranowskiemu


Ewie Kuryło oraz Piotrowi Pręgowskiemu - miałam również przyjemność udzielić wywiadu dla TVP Bydgoszcz

kolejne portrety otrzymali Hadziuk (Bogdan Kalus) i Solejuk (Sylwester Maciejewski), a co powiedział mi Hadziuk.. - zostawiam dla siebie ;-)


Oprócz wręczania portretów można było obejrzeć wystawę moich niektórych prac oraz zobaczyć w "Pytaniu na śniadanie" jak rysuję Aleksandrę Kostkę w 2 minuty :-)


W sierpniu narysowałam jednego z dziennikarzy Radia Trójka - Piotra Metza i postanowiłam wysłać go mailem podczas "Listy osobistej" ... :-) reakcję można posłuchać w 27mej i w 40stej minucie audycji (w szczególności ta druga reakcja bezcenna ;-) ;-) t u t a j


W tym samym miesiącu jedna z moich grafik zwyciężyła w konkursie Sephora - Tous ;-)


Również w sierpniu odbył się III Pułtusk Festiwal im. Krzysztofa Klenczona, na którym można było zobaczyć mój rysunek Krzysztofa Klenczona :-)


W listopadzie można było mnie usłyszeć w radiu Wawa, gdzie opowiadałam o poniższym portrecie Grzegorza Ciechowskiego :-) :-)


kolejna grafika, która została wyróżniona w konkursie Lenovo ;-)


a tutaj wywiad, który ukazał się w Gazecie Pomorskiej


a już na koniec niezapomniane spotkanie z Jerzym Owsiakiem ;-)

Komentarze