Aktorzy z "Rancza" i ja :-)

Dziś ma zostać wyemitowany ostatni odcinek serialu ""Ranczo". Wielka szkoda, ale wszystko co dobre szybko się kończy. Dlatego właśnie dziś chciałam się podzielić z Wami moimi zdjęciami z aktorami "Rancza", którym wręczyłam portrety.

Niezapomniana para Ewa Kuryło i Piotr Pręgowski, bardzo sympatyczni, niesamowite jest to, że są parą zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym.


Artur Barciś - profesjonalista w każdym calu, widać, że kocha ten zawód, czy jest Czerepachem czy Norkiem - świetnie wciela się w swoje role ;-)


Hadziuk i Solejuk - czy ktoś pamięta ich prawdziwe imiona i nazwiska? ps. a co powiedział mi Hadziuk (Bogdan Kalus) - nadal zostawiam dla siebie :-)

A na koniec jeszcze jedne spotkanie z Kusym :-) co prawda jeszcze nie wręczyłam mu portretu, ale wszystsko przede mną :-)

Komentarze

  1. Na tych portretach niema postaci z Rancza, to aktorzy-ich portrety a to plus dla wykonawcy. Masz talent!!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz