Wizyta w Szkole Podstawowej w Czermnie :-)

Z okazji pierwszego Dnia Wiosny zostałam zaproszona przez Panią Jadwigę Góralską - Dyrektor Szkoły Podstawowej w Czermnie na spotkanie z dziećmi ;-) Myślę, że za dużo nie będę się rozpisywać, bo zdjęcia najbardziej przedstawią to co tam porabiałam ;-)

Na początek mała wystawa moich prac :-)

Opowiedziałam też co nie co o swojej pasji :-)

a oto moja publiczność...

pamiątkowe zdjęcie - musi być ;-)

były też zdjęcia i autografy :-)

niektóre na rączkach ;-)

o właśnie..
później dla części grupy odbyły się zajęcia z rysowania portretów ;-)
i efekty pracy ;-)
Bardzo dziękuję za przemiłe spotkanie- Pani Jadwidze, nauczycielom oraz pracownikom,a dzieciom za ciekawe pytania dotyczące mojej pasji oraz pozytywną energię, którą na pewno wykorzystam na nadchodząca wiosnę ;-)

Komentarze