Wystawa w Miejskim Centrum Kulturalnym w Lipnie :-)

W dniu 13.10. br. odbyła się moja kolejna wystawa w Miejskim Centrum Kulturalnym w Lipnie. Bardzo chciałabym podziękować wszystkim za tak liczne przybycie, ale co będę pisać najlepiej to wydarzenie przedstawią zdjęcia ;-)













Bardzo chciałabym podziękować przedstawicielom władz samorządowych Miasta Lipna oraz Miasta i Gminy Skępe, Rady Miejskiej w Skępem za przybycie na moja wystawę. Bardzo dziękuję Wszystkim którzy znaleźli czas i spotkali się ze mną w to piątkowe popołudnie :-) dzięki Wam poczułam się wyjątkowo :-) oraz Miejskiemu Centrum Kultury, które zorganizowało mi tą wystawę.

zdjęcia: Michał Jaworski, Małgorzata Chojnicka - Dziekuję!!

ps. jak mogliście zobaczyć na zdjęciach jeden z moich obrazów przekazałam na Wielka Orkiestrę Świątecznej Pomocy, ale o tym na razie nikomu nie mówicie, bo WOŚP dopiero w styczniu! :-)

Komentarze