Wystawa w Toruń Plaza

Wczoraj (25.11. br.)odbyła się moja kolejna wystawa tym razem w Toruniu, a konkretnie w Toruń Plaza. Jak do tej pory był to największy budynek, w którym można było zobaczyć moje prace :-) Musze Wam powiedzieć, że jest to niesamowite wrażenie, gdy moje prace powodują, że ktoś się przed nimi zatrzymuje, bo "zmuszają go do tego" i dzielą się ze mną swoimi emocjami, jakimi te prace w nich wywołują. Po prostu nie da się tego opisać słowami.

Ogromnie się cieszę, że moje prace można było zobaczyć w tak wyjątkowym miejscu. Bardzo chciałabym podziękować Wszystkim, którzy przybyli oglądać moje obrazy, a zwłaszcza tym osobom, które do mnie podeszły i dzieliły się swoimi wrażeniami.

Jesteście niesamowici. Dziękuję Toruń Plaza za zorganizowanie wystawy i Serdecznie Dziękuję Wam :-)

Z uwagi na to, że mnie zagadaliście, kompletnie nie myślałam o robieniu zdjęć, ale te, które zostały zrobione można zobaczyć poniżej ;-)




Komentarze