The Best 2017 from mezzania :-)

Kolejny rok z nami, to niesamowite jak czas szybko płynie.. też macie takie wrażenie? Ten rok zdecydowanie był wyjątkowy, i zaskoczył mnie nie raz, ale już nie mogę się doczekać 2018, bo właśnie wtedy w listopadzie minie 10 lat od mojej pierwszej wystawy. Dokładnie 14 listopada 2008 roku pierwszy raz pokazałam swoje prace na wernisażu w Lipnie, a od tego czasu tyle się wydarzyło…

Ale co będę się rozpisywać czas zacząć Moje Artystyczne Podsumowanie 2017 roku :-)

Oczywiście zaczynam od stycznia, a jak początek roku to Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, i ten właśnie dzień spędziłam w Toruniu, gdzie na ergometrze wioślarskim zasiedli toruńscy wioślarze, ale także inne znane postacie sportu i VIPów z Panem Prezydentem Michałem Zalewiskiemu na czele. Sztafeta Pana Prezydenta zwyciężyła! A ja miałam ogromną przyjemność wręczyć portret Panu Prezydentowi :-)



Luty był zdecydowanie miesiącem pełnym emocji, bo zostałam nominowana przez Kapitułę Redakcyjną Gazety Pomorskiej jako Osobowość Roku 2016 w kategorii działalność społeczna i charytatywna za wykonanie witaczy i jak widać na załączonym zdjęciu - nie wygrałam, zajęłam 2 miejsce. Zdobyłam ponad 500 głosów!!!! Dla mnie szok!! Pamiętam, że przez ten czas gdy odbywało się głosowanie dostałam tyle wiadomości od (nie)znajomych mi osób, tyle wsparcia i gratulacji, że czuję się wygraną :-) w sumie do tej pory dostaje od Was pozytywne sygnały.. Jeszcze raz chciałam Wam podziękować za każdy wysłany sms - Jesteście niesamowici :-)


Również w lutym można było zobaczyć moje zdjęcie Jeziora Wielkiego w Skępem na wystawie fotograficznej pt. "Inspiracje przyrodnicze regionu kujawsko-pomorskiego w obiektywie" w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy. Parlamentarny Zespół na Rzecz Rozwoju Turystyki i Promocji Regionu Kujawsko-Pomorskiego zorganizował konkurs, gdzie zostało wyróżnione to właśnie zdjęcie (które możecie zobaczyć poniżej) . Dziękuję za to wyróżnienie i przepiękny album ;-)



Luty to również miesiąc zakochanych, a właśnie w tym miesiącu mój projekt na kartkę walentynkową zajął III miejsce:-) Konkurs organizowany był przez Port Lotniczy w Bydgoszczy :-)


Na początku marca uczestniczyłam w spotkaniu z aktorką (i piosenkarką)- Sonią Bohosiewicz zorganizowanym przez DKF SE(A)NS w Kinie Nowojka w Lipnie, gdzie miałam ogromną przyjemność z nią porozmawiać oraz wręczyć portret, z którego bardzo ucieszyła ;-)



W pierwszy Dzień Wiosny zostałam zaproszona przez Panią Jadwigę Góralską - Dyrektor Szkoły Podstawowej w Czermnie na spotkanie z dziećmi, na którym można było zobaczyć moje prace, opowiadałam troszkę o swojej pasji, przeprowadziłam lekcje z rysowania portretów oraz odpowiadałam na liczne pytania ;-)



Mój rysunek synagogi, która widzicie poniżej zajął III miejsce w konkursie Dzieło Roku 2016. Musze przyznać, że bardzo lubię ten rysunek, tym bardziej, że zrobiłam go na podstawie zdjęcia wykonanego z 1915 roku.


W maju uczestniczyłam w finale Szafa Otwarta w Atrium Copernicus w Toruniu podczas którego, miałam ogromną przyjemność wręczyć portret przesympatycznej Małgorzacie Rozenek-Majdan

Poniższy portret, który widzicie został przez mnie wręczony - Idze Krefft czyli Ofelii Daniels, która była gwiazdą wieczoru podczas „Koncertu na łące” organizowanym przez Stowarzyszenie Zielona Lipa. Było fantastycznie :-)

W czerwcu miałam również przyjemność wręczyć portret najlepszemu konferansjerowi jakiego znam czyli Piotrkowi Olszowskiemu, którego również można usłyszeć w Radiu Gra Toruń ;-) )

W wakacje można mnie było posłuchać w Polskim radiu PiK. Rozmowę przeprowadzał ze mną Michał Słobodzian, a jeśli chcecie sobie tą rozmowę przypomnieć – zapraszam tu (klik) ;-)

W miesiącu lipcu w Toruniu gościło Radio Zet w ramach Zet Cafe, a ja miałam ogromną przyjemność wręczyć portret Kamilowi Noselowi, którego spotkałam po raz drugi. O całym wydarzeniu możecie przeczytać tutaj (klik) ;-)
i zdjęcie z 2014 roku

Mimo, że od sierpnia minęło ładnych parę miesięcy nadal mam w pamięci koncert zespołu Myslovitz, który odbył się podczas Festiwalu Lipa w Lipnie. Nie mogę również nie wspomnieć o tym, że podczas koncertu wręczyłam portret wokaliście Michałowi dla Kowalonkowi. ps dodam, że (co prawda w późniejszym terminie) narysowałam cały zespół Myslovitz

We wrześniu mieliście okazję zobaczyć mnie oraz moje grafiki w teledysku grupy Snowman- "Mów do mnie" Cały teledysk można oglądać tutaj (klik) ;-)

W październiku odbyła się moja kolejna wystawa – tym razem w Miejskim Centrum Kulturalnym w Lipnie. Jeszcze raz chciałabym podziękować Wam za tak liczne przybycie, za rozmowy i za przepiękne kwiaty! Poniżej zamieszczam tylko kilka zdjęć...
a pełną fotorelację można zobaczyć tu: (klik) ;-)

W 2017 roku można było jeszcze raz zobaczyć moje prace – tym razem w Toruń Plaza. Jak do tej pory był to największy budynek, w którym można było zobaczyć moje prace :-) i muszę Wam powiedzieć, że jest to niesamowite wrażenie, gdy moje prace powodują, że ktoś się przed nimi zatrzymuje, bo "zmuszają go do tego" i dzielą się ze mną swoimi emocjami, jakimi te prace w nich wywołują. Po prostu nie da się tego opisać słowami. Ogromnie się cieszę, że moje prace można było zobaczyć w tak wyjątkowym miejscu. Bardzo chciałabym podziękować Wszystkim, którzy przybyli oglądać moje obrazy, a zwłaszcza tym osobom, które do mnie podeszły i dzieliły się swoimi wrażeniami. Oprócz mojej wystawy można było wygrać voucher na portret wykonany przeze mnie - organizatorem był Toruń Plaza za co serdecznie dziękuję :-)

Jeśli kiedykolwiek bylibyście w Toruniu w Centrum Kulturalno- Kongresowym Jordanki, koniecznie musicie zobaczyć mój rysunek Stinga, który przekazałam organizatorom dokładnie rok temu podczas jego koncertu w którym uczestniczyłam ;-) i jak widać na załączonym zdjęciu został powieszony właśnie w CKKJ przed wejściem do garderoby. Zdjęcie zrobił dziennikarz muzyczny Piotr Stelmach z Radia Trójka (więcej o tym wydarzeniu szukajcie na jego fan page na Facebooku :-)



Jeśli ktoś dotarł do tego miejsca (gratuluję cierpliwości :-), to jeszcze raz Chciałabym Bardzo Wam Wszystkim podziękować za ten niesamowity rok, który był fantastyczny i wypełniony po brzegi pozytywnymi wydarzeniami! Ciekawe co przyniesie następny..? ;-)


Szczęśliwego Nowego Roku! Happy New Year !

Komentarze