Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy do wylicytowania dwa moje obrazy! :-)

Jak zapewne wiecie 14 stycznia odbędzie się 26 finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy dla wyrównywania szans w leczeniu noworodków, ja jeszcze mam w pamięci niesamowite spotkanie z Jerzym Owsiakiem, któremu wręczałam portret o czym mogliście przeczytać (KLIKNIJ tutaj) ;-) )

W tym roku chciałam przekazać moje dwa obrazy

Pierwsza grafika wykonana jest cienkopisami i tuszem, jest oprawiona w antyramę i będzie można ją wylicytować od godz.18:00 w Skępem.


Natomiast obraz, który widzicie poniżej został przekazany podczas mojej wystawy o czym mogliście przeczytać (KLIKNIJ tutaj) ;-) grafika ta została przekazana Szefowi Sztabu w Lipnie Jakubowi Klaban, jest on wykonany akrylami na płótnie i będzie można go wylicytować od godz. 16:00 na Placu Dekerta w Lipnie.

fot. Michał Jaworski


Serdecznie zapraszam Was do licytacji! Sie Ma!

Komentarze