... rok 2014 ;-) podsumowanie ;-)

Troszkę to trwało, ale w końcu udało mi się znaleźć czas, by podsumować 2014 rok :-)

W styczniu podarowałam portret Poli Negri na aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy


Na przełomie grudnia i stycznia zostały ogłoszone wyniki konkursów Yes - Idealny i BMW Polska w których to moje grafiki zostały wyróżnione ;-)

W kwietniu w ramach 5 Festiwalu Nauki, Kultury i Przedsiębiorczości we Włocławku odbyło się XII Seminarium młodzieżowe pt. "Szkice do pejzażu artystycznego, literackiego Kujaw i Ziemi Dobrzyńskiej – o kulturotwórczej roli artystów, pisarzy, poetów naszego regionu - i tam została przedstawiona moja osoba (życiorys, działalność artystyczna). Prezentację tą przygotowała i przedstawiła uczennica Zespołu Szkół im. W .Łukasińskiego w Skępem - Paulina Kuźmińska. Dziękuję ;-)


w kwietniu również został nagrodzony mój projekt jajka w konkursie organizowanym przez MIUKI ;-)

w tym samym miesiącu mój rysunek Lipna został wyróżniony w konkursie Dzieło Roku 2014 pod patronatem Burmistrza Miasta Lipna



maj nie zaczął się dobrze, ponieważ ktoś (a nawet kilka osób) "ukradło" mój portret Pani Beaty Tyszkiewicz, (który wykonałam w 2010 roku) tylko po to by móc wygrać wejściówki na Taniec z Gwiazdami. Szczęście w nieszczęściu, że są ludzie, którzy to zauważyli i do mnie napisali w tym miejscu jeszcze raz chciałabym podziękować tej anonimowej osobie, która napisała do mnie e-maila i załączyła zrzuty ekranu. Jeszcze raz bardzo dziękuję Tej osobie ;-)

w tym samym miesiącu miałam przyjemność poznać Weronikę Rosati oraz Piotra Adamczyka, któremu wręczyłam portret na Festiwalu Poli Negri w Lipnie (miłym faktem również było to, że na onet.pl można było znaleźć zdjęcia z tego Festiwalu) tutaj link

foto: onet.pl

za to końcówka maja była jednym z najpiękniejszych dni, ponieważ z pośród ponad 3 tyś (!) zaprojektowanych kartek na Dzień Mamy w konkursie Sephora Polska - mój projekt kartki znalazł się w szczęśliwej 10tce najlepszych ;-) Radość ogromna zarówno dla mnie jak i Mojej Mamy ;-)


w czerwcu moja grafika, (która w 2012 roku została już doceniona przez Gazetę Nowości), tym razem została wyróżniona jako tzw. DANIE GŁÓWNE w internetowej galerii malarstwa, rysunku oraz grafiki;-) Dziękuję ;-)


w sierpniu jak już od dobrych kilku lat przyłączyłam się do wspierania finansowego imprezy „Rockowe Pożegnanie Lata Lipa 2014"


we wrześniu mój rysunek zakwalifikował się na wystawę pokonkursową XVI edycji Otwartego Międzynarodowego Konkursu na Rysunek Satyryczny pod hasłem „Celebryci” w Zielonej Górze na który wpłynęło 545 prac z 35 krajów ;-)


październik zaczął się uśmiechem i śmiechem (dosłownie) - miałam ogromną przyjemność poznać Kabaret Paranienormalnych ;-) na pamiątkę tego spotkania wręczyłam portret Igorowi Kwiatkowskiemu (a ten buziak od niego ciągle mam w pamięci ;-)

a później na fb Kabaretu Paranienormlanych pojawiło się jeszcze to zdjęcie - dzięki ;-)

w październiku jeden z moich rysunków wręczyłam Kevin'owi Vanlancker Managing Ditector w restauracji Chez Léon w Brukseli - jeśli ktoś lubi mule - tam są najlepsze ;-) Chez Léon probably the most Brussels restaurant-friture of the world!


końcówka roku była również przyjemna, ponieważ w listopadzie odbyła się moja kolejna wystawa - tym razem w Miejskim Centrum Kulturalnym w Lipnie - jeśli ktoś nie widział zdjęcia z tego wernisażu


można obejrzeć je tutaj

a filmik tutaj realizacja: Michał Lewandowski

wywiady, których udzieliłam gazecie "Nowości" Człowiek w roki głównej

oraz portalowi Nasz Głos Czerń i biel to moje kolory

W 2014 roku stworzyłam też wiele grafik i rysunków - chyba nie sposób ich zliczyć... tak czy inaczej myślę, że to był wspaniały rok, ma nadzieję, że ten również taki będzie ;-)

Komentarze