Moje portrety otrzymali .. :-)

Jeśli Ktoś były ciekaw, komu z ogromną przyjemnością podarowałam narysowane przez mnie portrety, oto odpowiedź:-)

Agata Buzek :-) (odbierając ten portret powiedziała mi, że poznała z której sztuki teatralnej ją rysowałam ;-)

Bronisław Komorowski (jak sam powiedział "jak żywy" :-)
Agnieszka Grochowska (bardzo sympatyczna aktorka, tutaj rysując ten portret wzorowałam się na filmie "Stepy")
Mariusz Kotowski amerykański reżyser filmowy polskiego pochodzenia, pisarz, choreograf, tancerz i producent - i właśnie dla Niego portret Poli Negri, który znajduje się... gdzieś w Stanach Zjednoczonych :-)

Agata Passent (odbierając portret swojej matki - Agnieszki Osieckiej - obiecała, że będzie powieszony w Jej biurze i nie odda Go na żadną aukcję :-)

Domicela Kopaczewska (polska polityk i pedagog, posłanka na Sejm)

Wojciech Cejrowski (powiedział mi, że portret ten podaruje swojej matce :-)

Piotr Adamczyk (profesjonalizm w każdym calu :-)

Fot. M.Lewandowski

Chez Léon (Chez Léon probably the most Brussels restaurant-friture of the world! Kevin Vanlancker Managing Ditector &me :-)

Kabaret Paranienormlani (najśmieszniejszy kabaret na jakim byłam, no i ten buziak od Igora .. ech ;-)

Komentarze