Artystyczne podsumowanie 2016 roku :-)

Zapraszam na moje artystyczne podsumowanie 2016 r. Ten rok był wyjątkowy i przyniósł mi wiele (nie)spodziewanych wydarzeń, które zawsze będę miłe wspominać. A zatem zaczynamy:-)

Moja grafika, która została doceniona i wyróżniona przez firmę PilotPen USA ;-)


W kwietniu miałam ogromną przyjemność wreczyć portret Wojewodzie Kujawsko-Pomorskiego - Mikołajowi Bogdanowiczowi.

Moja grafika (o wymiarach 100x70cm) zajęła I miejsce w konkursie Dzieło Roku 2015. Przewodniczącym był Yach Paszkiewicz ! :-)

Przeprowadzono ze mną wywiad dla TV Lipno wywiad można obejrzeć tutaj (klik) ;-)

Zaprojektowałam swoja pierwszą kolorowankę! Znajdują się w niej najbardziej charakterystyczne miejsca mojego rodzinnego miasta Lipna. Kolorowanka jest dostępna w Urzędzie Miasta w Lipnie :-)

W czerwcu miałam ogromną przyjemność poznać oraz wręczyć portret Pani Beacie Pawlikowskiej - niesamowite spotkanie w Toruniu

Poniższy rysunek przedstawia przedszkole "Pod Lipami" w Wiosce/ Skępem, został on wręczony Pani Jadwidze Ziętek, która odchodziła na zasłużoną emeryturę ;-) ps. zdjęcia z wręczania portretu dostępna tu klik

Nigdy bym nie przypuszczała, że wręczę portret Mistrzowi Świata z 2014! - Mariuszowi Wlazłemu, który był bardzo pozytywnie zaskoczony z otrzymanego rysunku ;-)

W lipcu spotkało mnie niesamowite wyróżnienie, mój rysunek Klasztoru OO. Bernardynów kolejny raz został zamieszczony w przepięknie wydanym albumie z okazji 520 rocznicy przywiezienia cudownej figury Matki Boskiej Brzemiennej, Królowej Mazowsza i Kujaw , Pani Skępskiej z Poznania do Skępego 1496-2016. Album można nabyć w Klasztorze w Skępem.

Poniższy portret Filipa Chajzera - tak się spodobał portretowanemu, że musiałam mu wysłać pocztą ;-)

Końcówka roku, była bardzo pracowita, bo gdybyście kiedyś jechali do Warszawy, a konkretnie przez miejscowości Wólka, Żuchowo czy Kukowo możecie zwrócić uwagę na witacze, które zostały zaprojektowane przez moja skromną osobę :-) projektów było 14naście, a ten witacz został wybrany przez Radę Miejską w Skępem na którym znajduje się Klasztor OO. Bernardynów w Skępem

Poniższa grafika została nagrodzona w konkursie Lindt :-)

Spotkanie i wręczanie portretu - Ewie Chodakowskiej w Toruniu :-)
fot. Marcin Szulerecki

mój projekt tatuażu- połączenie sowy i orła ;-)

A na koniec... wygrałam bilet na koncert Stinga i Anny Marii Jopek w Toruniu. Bawiłam się świetnie. Portret Stinga, który narysowałam (i który widać poniżej) został przekazany organizatorom koncertu, a sam koncert będzie można zobaczyć 1 stycznia 2017 w TVP1 i wydany DVD.

Ten rok był niesamowity, jestem bardzo ciekawa jak zapowiada się przyszły.... :-) Szczęśliwego Nowego Roku!!!

Komentarze