Nominacja od Gazety Pomorskiej :-)

Jest mi bardzo miło Państwa poinformować,że zostałam nominowana przez Kapitułę Redakcyjną Gazety Pomorskiej jako Osobowość Roku 2016 w kategori działalność spłeczna i charytatywna za wykonanie witaczy :-) Można na mnie głosować po przez sms o treści ORD.62 na nr 72335 (koszt smsa 2,46) Ślicznie dziękuję za głosy i nominację :-)

edit 4.02. br Kochani! Na szczęście zakończył się plebiscyt na Osobowość Roku 2016 w Gazecie Pomorskiej. Jak widzicie na załączonym zdjęciu - nie wygrałam, zajęłam 2 miejsce. Zdobyłam ponad 500 głosów!!!! Dla mnie szok!! Przez ten czas gdy odbywało się głosowanie dostałam tyle wiadomości od (nie)znajomych mi osób, tyle wsparcia i gratulacji, że czuję się wygraną. Naprawdę. Bardzo się cieszę, że konkurs się zakończył gratuluję Panu Strażakowi, a Wam z całego serca - Dziękuję :-) Jesteście niesamowici :-)

Komentarze