Michał Kowalonek (Myslovitz, Snowman) wręczanie portretu ;-)

Chociaż minęło parę dni od Festiwalu Lipa w którym uczestniczyłam, nadal jestem pod wrażeniem tego wydarzenia, w którym główną rolę odgrywała muzyka i to przez duże M :-) Oprócz występów młodych zespołów oraz Gribojedow i Czaqu, był występ na który długo czekałam - Myslovitz :-) A, jeśli ktoś mnie zna .. ten wie, że była to wymarzona okazja, by wręczyć portret Michałowi Kowalonkowi (wokaliście Myslovitz, których teksty piosenek znam na pamięć) i Snowman - który też uwielbiam - słyszeliście "Gwiazdozbiór strzelca" ? dla mnie magia...) tutaj można posłuchać (klik) ;-)

Oczywiście sam portret był niespodzianką dla Michała Kowalonka, o której nie wiedział, dlatego jego reakcja na mój rysunek była fantastycznym i mega pozytywnym zaskoczeniem. Miło jest gdy to co lubię i robię (bo chcę! i lubię!) jest doceniane :-) daje mi energię dalszego twórczego tworzenia :-)

Bardzo dziękuję Michałowi Kowalonkowi za tą chwilę rozmowy i próbę zrobienia zdjęcia w całkowitych ciemnościach na backstage (niestety ich nie zamieszczę, bo się nie nadają, ale pamiątka jest :-) A fotografie, które zamieszczam poniżej są dzięki Michałowi Lewandowskiemu, Maciejowi Kamińskiemu i Tomaszowi Kuczyńskiemu :-) Dziękuję również organizatorom Stowarzyszenia Zielona Lipna (Kasi Malinowskiej i Marcinowi Jaworskiemu za zapowiedź ;-) i całemu zespołowi Myslovitz za wspaniały koncert ;-)

część konkursowa za nami ;-)


wręczanie portretu :-) tuż przed koncertem Myslovitz :-)




Michał Kowalonek z portretem :-)


i na sam koniec świetny koncert, było magicznie :-)


Komentarze