The best of 2019 from mezzania

Moi Drodzy! Koniec roku zbliża się wielkimi krokami, a więc czas na moje artystyczne podsumowanie 2019roku :-)

Styczeń to Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. W 2019 roku można było wylicytować dwa moje obrazy :-) cieszę się, że w taki sposób mogłam wspomóc WOŚP :-)

Również w styczniu narysowałam portret Prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza, który wysłałam do Urzędu Miasta w Gdańsku, który został przekazany żonie - Pani Magdalenie Adamowicz

W lutym mój rysunek Mii otrzymali jej rodzice :-)

W marcu mój portret aktora i rapera - Kamila Nożyńskiego (Saful) tak się spodobał, że został zamieszczony na jego instagramie @teraz_saful

również w tym miesiącu mój rysunek aktora Luka Perry'ego (najbardziej znanego z roli Dylana McKay w Beverly Hills 90210) został udostępniony na instagramie przez aktorkę Gabrielle Carteris
zdjęcie poniżej prezentuje narysowanych przeze mnie (prawie) wszystkich aktorów z Beverly Hills 90210 - miło mi, że video, które zrobiłam zostało docenione i polubione przez samych twórców tego kultowego serialu :-) ps. całe video możecie obejrzeć tutaj video (klik) ;-)
W kwietniu mój rysunek Jana Olbrachta został wyróżniony w konkursie "IV kujawsko-pomorskie podróże historyczne: wiek X-XV. Wojewódzki konkurs plastyczny dla dorosłych o Nagrodę Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego", który można było zobaczyć na żywo w piwnicach ruin Zamku Krzyżackiego ul. Przedzamcze 3 w Toruniu🙂 Dziękuję za wyróżnienie 😊. My drawing of Jan Olbracht was honored in the competition "4th Kujawsko-Pomorskie historical travels: X-XVth century. Regional art competition for adults for the award of the Marshal of the Kuyavian-Pomeranian Voivodeship".

Moja grafika "face" zajęła trzecie miejsce w konkursie Dzieło Roku 2018 😊 Dziękuję :-) My "face" graphics win III place in the Dzieło Roku 2018 😊😊‼️‼️‼️ Thank you 😊
Ci, którzy obserwują mnie na instagramie @mezzania_aniaolszewska (klik) ;-) wiedzą, że pod moja grafika brała udział w konkursie organizowanym przez Maffashion i Douglas i zajeła II miejsce :-) poniżej zrzuty ekranu z video, w którym Maffashion prezentuje nagrodzoen prace :-)

Mój rysunek udostępniony przez Mikołaja Roznerskiego 😊
Grafika, która została udostępniona przez Skubasa
Muszę przyznać, że jest to niesamowite uczucie kiedy Aberald Giza robi sobie zdjęcie obok Twojego rysunku Stinga w Centrum Kulturalno-Kongresowe w Jordankach w Toruniu
oraz mój rysunek Blanki, który bardzo się spodobał 😊
miły komentarz pod moim rysunkiem aktorki Kamili Kamińskiej

Uwielbiam jesień :-) myślę, że w dużej mierze dlatego, że najczęściej na jesieni można zobaczyć moje prace na wystawie - tak było i w tym roku :-) tym razem mój wernisaż odbył się w MCK w Lipnie , poniżej kwiaty od Was :-) dziękuję :-)
a więcej zdjęć można zobaczyć tutaj zdjęcia z wystawy (klik) ;-) Tak naprawdę w tym roku wydarzyło się dużo więcej niż tutaj zostało przez mnie przedstawione, dlatego warto śledzić mnie nie tylko na facebooku mezzania(klik) ;-), ale też i instagramie @mezzania_aniaolszewska (klik) bo tam jest dużo więcej :-) :-) cieszę się, że moje prace nadal są nagradzane, wzbudzają emocje i nadal mogę robić to co lubię :-)
Dobrego Roku dla Was!

Komentarze