Moje obrazy w Centrum Browar B we Włocławku

 Miło mi Was poinformować, iż kilka moich obrazów można zobaczyć w Centrum Browar B w galerii sztuki "Beczkownia" we Włocławku. Parę miesięcy temu w konkursie "Kobieta niejedno ma imię" mój portret "Kobieta" został wyróżniony 🙂 dlatego jako autorka i osoba nagrodzona jestem uczestnikiem wystawy Oblicza Młodej Sztuki, który trwa od 25 czerwca do 4 września tego roku.

Poniżej fotorelacja z otwarcia wystawy oraz moja skromną osobą :-)


 

 

Woman, 45x60,5cm, płótno, akryle,




Kamieniczki na Starym Rynku we Włocławku z czasopisma "Płomyk" 13 stycznia 1938 r. nr 18, ołówki,, format a3 tj. 30x40 cm


 

Stanisław Zagajewski, ołówek, 30x40 cm.- inspiracją było zdjęcie z albumu "Wspomnienie o Mistrzu" Jana Sieraczkiewicza






                                       

Grafika "Włocławek", akryle, tusz, cienkopisy, wymiary 80x60cm



Grafika "Przystań Włocławek", akryle, tusz, cienkopisy, wymiary 70x53 cm

                   



 

z tej okazji został również wydany katalog Oblicza Młodej Sztuki w którym znajdują się wszystkie prace autorów biorących udział w tej wystawie w tym oczywiście moje :-)

 







Komentarze