Best of 2021 form mezzania :-)

 Moi Drodzy! Koniec roku zbliża się wielkimi krokami, a więc czas na moje artystyczne podsumowanie 2021 roku :-)



Zaczynamy od stycznia, a jeśli styczeń to Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. W 2021 roku można było wylicytować moją grafikę Lipno (wymiary 30x40cm), która została zakupiona przez całkiem niezłą kwotę  :-) cieszę się, że w taki sposób mogłam wspomóc WOŚP :-)




W kwietniu mój obraz, który widzicie poniżej został wyróżniony w konkursie "Kobieta niejedno ma imię" organizowanym przez Centrum Kultury Browar B we Włocławku 🎨 Dziękuję bardzo 🙂 szczegóły na mojej stronie mezzania (link w komentarzu) 🙂obraz wykonany jest akrylami na płótnie o wymiarach 45x60,5 cm 🎨



Również w kwietniu zaproszono mnie do udzielenia wywiadu na żywo W ramach Kulturalnego rozkładu jazdy, który przeprowadził ze mną Kacper Gładkowski cały wywiad można obejrzeć tutaj




W wakacje w sierpniu można było oglądać dziesięciometrowego Sterowca WOLNOŚĆ, który był zawieszony na Starym Rynku w Toruniu, na którym można znaleźć m.in. moją grafikę. Tym bardziej jest mi miło, ponieważ pomysłodawczyni Katarzyna Łyszkowska zakwalifikowała 135 prac 73 autorów z Polski i z zagranicy. Oczywiście na pamiątkę tego wydarzenia otrzymałam certyfikat :-) ps. ostatnio sterowiec można było zobaczyć w Gdańsku, a będą też inne miasta :-)









Klika moich obrazów można było zobaczyć w Centrum Browar B w galerii sztuki "Beczkownia" we Włocławku. Parę miesięcy temu w konkursie "Kobieta niejedno ma imię" mój portret "Kobieta" został wyróżniony 🙂 dlatego jako autorka i osoba nagrodzona byłam uczestnikiem wystawy Oblicza Młodej Sztuki, który trwał od 25 czerwca do 4 września tego roku.

Poniżej fotorelacja z otwarcia wystawy oraz moja skromną osobą :-)


 

                                            Woman, 45x60,5cm, płótno, akryle,

Kamieniczki na Starym Rynku we Włocławku z czasopisma "Płomyk" 13 stycznia 1938 r. nr 18, ołówki,, format a3 tj. 30x40 cm

 

Stanisław Zagajewski, ołówek, 30x40 cm.- inspiracją było zdjęcie z albumu "Wspomnienie o Mistrzu" Jana Sieraczkiewicza






Grafika "Włocławek", akryle, tusz, cienkopisy, wymiary 80x60cm


 

Grafika "Przystań Włocławek", akryle, tusz, cienkopisy, wymiary 70x53 cm


 
z tej okazji został również wydany katalog Oblicza Młodej Sztuki w którym znajdują się wszystkie prace autorów biorących udział w tej wystawie w tym oczywiście moje :-)


 

Myślę, że muszę jeszcze wspomnieć o portrecie  Jakobe Mansztajn, czyli Make Life Harder, a wiadomo, że dzień bez MLH, to nie dzień 🙂🎨 30x40, ołówki, który został polubiony przez MLH


Również na specjalne zamówienie miałam przyjemność przyjemność narysować Dworek Zielińskich we Wiosce (rysowałam na postawie zdjęcia starej niemieckiej widokówki) obecnie znajduje się tam przedszkole pod Lipami. Poprzedni rysunek możecie zobaczyć tutaj kliknij tutaj :-) a poniżej przedstawiam obecny rysunek tym razem w formacie a4, ołówki


 


Rysunek ten został wręczony podczas otwarcia Przedszkola Publicznego w Wiosce „Przedszkola pod lipami” we Wiosce Pani wicekurator Marii Mazurkiewicz, zdjęcia dzięki uprzejmości Pana Mariusza Bujanowskiego



Miło mi również poinformować, iż mój rysunek został zamieszczony w kalendarzu
Krajobraz Historyczno-Kulturowy Dobrej Ziemi na 2021 rok wydanego przez Towarzystwo Miłośników Ziemi Dobrzyńskiej



W tym roku również narysowałam Patryka Brylińskiego (znanego blogera @ten_ojciec_z_tiktoka), który zamieścił mój narysowany portret na swoich socjal mediach i nagrał Filmik można zobaczyć tutaj klik Dziękuję :-)



Aktora, którego bardzo lubię jest Robert Więckiewicz dlatego też nie mogło Go zabraknąć w mojej galerii rysunków i jest to niesamowite uczucie, kiedy Remigiusz Mróz skomplementuje Twój rysunek :-) ps. przy okazji Behawiorysta już w styczniu!

I już na sam koniec spotkała mnie miła niespodzianka, bo moja kartka świąteczna została nagrodzona w konkursie organizowanym przez Pilot Pen Polska :-) szczegółowe wyniki są na stronie pod tym linkiem (klik)


 

 

Szczęśliwego Nowego Roku :-) !!!

Komentarze