WOŚP - wywiad i wręczanie portretów :-)

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagrała już po raz 30sty, w tym roku zostałam zaproszona do udzielenia wywiadu w ramach cyklu "Ludzie z pasją, z pasją do ludzi", który przeprowadził ze mną Pan Krzysztof Kowalewski : (cały wywiad -kliknij tutaj), oprócz wywiadu miałam również przyjemność wręczyć narysowane przeze mnie portrety Panu Pawłowi Banasikowi - Burmistrzowi Miasta Lipna oraz Panu Robertowi Damskiemu - Komornikowi Sądowemu przy Sądzie Rejonowym w Lipnie, a jak to wszystko wyglądało możecie zobaczyć poniżej :-)

tak wyglądało studio (otoczone moimi obrazami)

i tutaj tuż przed wywiadem

fot. Marcin Jaworski

Mój portret Burmistrza Miasta Lipna - Pawła Banasika

i wręczanie portretu Pana Burmistrzowi, któremu rysunek bardzo się spodobał :-)


fot. Krzysztof Kowalewski


 fot. Marcin Jaworski

Wręczanie portretu Robertowi Damskiemu odbyło się podczas jego wywiadu na żywo, była to niespodzianka, która jak widać bardzo się udała i spodobała (moje wręczanie odbywa się pod koniec rozmowy) -  cały wywiad można zobaczyć tutaj



i wręczanie portretu podczas wywiadu :-)




fot. Marcin Jaworski


 

To był zdecydowanie dzień pełen wrażeń :-) i mam nadzieję, że taki jaki był styczeń ( a zwłaszcza ten dzień) będzie cały rok, czego i Wam życzę  :-)

Komentarze