Moje artystyczne podsumowanie roku 2022

 Serdecznie Was zapraszam do mojego artystycznego podsumowania 2022 roku, czy Wy tez macie wrażenie, że nie wiadomo kiedy On minął? :-) Styczeń to dla mnie Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. W 2022 roku na allegro można było wylicytować moją grafikę Poli Negri (wymiary 30x40cm), bardzo się cieszę, że w ten sposób mogłam wesprzeć WOŚP :-)

Podczas WOŚP-u zostałam również zaproszona do udzielenia wywiadu w ramach cyklu "Ludzie z pasją, z pasją do ludzi", który przeprowadził ze mną Pan Krzysztof Kowalewski : (cały wywiad -kliknij tutaj), oprócz wywiadu miałam również przyjemność wręczyć narysowane przeze mnie portrety Panu Pawłowi Banasikowi - Burmistrzowi Miasta Lipna oraz Panu Robertowi Damskiemu - Komornikowi Sądowemu przy Sądzie Rejonowym w Lipnie, a jak to wszystko wyglądało możecie zobaczyć poniżej :-)

Natomiast wręczanie portretu Robertowi Damskiemu odbyło się podczas jego wywiadu na żywo, była to niespodzianka, która jak widać bardzo się udała i spodobała (moje wręczanie odbywa się pod koniec rozmowy) -  cały wywiad można zobaczyć tutaj

                                

Miesiąc luty, to zdecydowanie miesiąc Walentynek, grafika, którą stworzyłam ma wymiary 100x70cm 

W lutym niestety zniszczono Antonow An-225 Mrija,  jak go rysowałam w 2020 roku był największym samolotem świata mają go odbudować... wymiary grafiki 60x80cm

Zmierzając ku wiośnie stworzyłam parę rysunków m.in. tej pszczółki :-)


 W kwietniu miałam przyjemność narysować portrety harcmistrzów Karoliny Lee i Leona Horowicza oraz przekazać je Towarzystwo Miłośników Ziemi Dobrzyńskiej rysunki te można było zobaczyć na żywo podczas promocji książki Dzieje harcerstwa w Lipnie (do 1945 roku)” autorstwa: ks. Mariusza Budkiewicza, Doroty Kosteckiej i Iwony Grubeckiej (z serii: Lipno. Kartki z dziejów, tom 7)

  

W czerwcu moja grafika została wyróżniona w konkursie organizowanym przez Rystor

Mój rysunek Motyl z ponad 200 zgłoszonych prac został nagrodzony w konkursie Sharpie ☺️



Również w lato narysowałam ołówkiem miasto nadbrzeżne z architekturą cerkiewną a konkretnie prawosławny Wydubicki Monaster niedaleko Kijowa - Alojzego Misierowicza (Misyrowicz) według: Napoleon Ordy ☺️ wymiary 30x40cm
 

 W czerwcu miałam przyjemność wręczyć wykonany przeze mnie portret Pani Marszałek Województwa Kujawsko-Pomorskiego Anecie Jędrzejewskiej podczas „Koncertu na łące” organizowanym przez Stowarzyszenie Lipa. fot. Marcin Jaworski

 

Podczas obchodów 100lecia Klubu Sportowego Mień w Lipnie miałam niesamowitą przyjemność poznać oraz wręczyć wykonany przeze mnie portret Szymonowi Marciniakowi (którego myślę, że nie trzeba przestawiać :-)więcej zdjęć z tego wydarzenia znajduje się pod tym linkiem (klik) fot. M.Lewandowski 🙂


Jeśli lato to również kwiaty, które czasami tworzę w takiej formie :-) grafika Flower wym. 60x80cm


Portret Marcina Prokopa, który widzicie poniżej narysowałam w 2014 roku, rysunek ma wymiary 30x40cm, wykonany ołówkiem, a jak zareagował na niego Marcin Prokop- możecie przeczytać poniżej :-)


 
Moja praca została wyróżniona w konkursie #gdanskwmoimmiescie organizowanym przez Visit_Gdansk_officjal, uzasadnienie: "Za pracę na murawie, która wiedzielibyśmy na muralu" oczywiście jestem na tak 🙂 praca ma wymiary 30x40

Poniżej możecie zobaczyć moje dwa obrazy: rysunek oraz grafikę Wiesława Witeckiego, który jest patronem Stadionu Miejskiego w Lipnie. Grafika na wymiary 60x80cm

Morze, które zawsze mnie inspiruje znalazło odzwierciedlenie  w moich obrazach jak np. w tym "Sopot” 🌊⚓ farby akryle, 30x40cm,

 
Jak nie maluję, to tez czasami zdjęcia robię dlatego miło mi Was poinformować, iż moje zdjęcie Tężnie zostało wyróżnione spośród 100 nadesłanych zdjęć w VIII Ogólnopolskim Konkursie Fotograficznym „Portret z kujawsko-pomorskim zabytkiem w tle” organizowanym przez Kujawsko-Pomorskie Centrum Kultury w Bydgoszczy wraz z Miejskim Centrum Kultury im. Mariana Szafrańskiego w Aleksandrowie Kujawskim. Uroczyste wręczenie nagrody odbyło się dziś podczas wojewódzkiej inauguracji Europejskich Dni Dziedzictwa w Sali kolumnowej im. Edwarda Stachury w Aleksandrowie Kujawskim.Więcej zdjęć z tego wydarzenia możecie zobaczyć pod tym linkiem (klik)
 

 
Elżbieta II  - nie mogłam jej nie narysować portret o wym.30x40cm, wykonany ołówkami 

 a wracając do morza, to kolejny obraz Sopot (tym razem grafika o wym. 30x40 cm) wygląda tak :-)


 i jeszcze mój ulubiony Gdańsk (wym. 30x40 cm :-)


Nie wiem jak Wy, ale jesień to dla mnie fantastyczna pora, bo wtedy można zbierać grzyby :-) i nie mogłam po prostu takiego nie namalować :-) wym. 30x24 cm. płótno, farby.

 

Portret Borysa Szyca narysowałam ołówkami, bo nie wiem jak Wy, ale ja już nie mogę się doczekać jego roli w "Detektywie Forsście"  wymiary rysunku 30x40cm, ołówki, i jeszcze tym bardziej mi miło, ze Borys udostępnił mój rysunek na swoim instagramie, a Remigiusz Mróz - polubił ;-)



Miałam również przyjemność narysować Motocykl BMW, tym razem kredkami 😊 30x40cm


 Jako miłośniczka motyli, stworzyłam takiego w mojej wersji abstrakcyjnej, wymiary 100x70cm


 I to niesamowite uczucie kiedy Ania Dąbrowska polubiła portret wykonany przez mnie :-)

A na sam koniec jeszcze portret Agaty Kuleszy, która stworzyła niesamowitą rolę w Skazanej, która polubiła mój rysunek, a sam palyer zamieścił go i wysalał mi nagrodę specjalną :-)

 
Mój rysunek, który widzicie poniżej został nagrodzony w konkursie organizowanym prze Honde Polska, zadaniem było wymyślić/opisać/narysować lub nagrać filmik, jakby wyglądały Nasze Hondy, gdybyśmy dostarczali prezenty. 
 

To był piękny rok, wyjątkowy, mam nadzieje, że 2023 będzie równie niesamowity czy sobie oraz Wam życzę :-)

Komentarze