Moje artystyczne podsumowanie 2023 roku

 Ten rok był wyjątkowy :-) pod wieloma względami, mam nadzieję, że dla Was również :-)  a jaki był on u mnie możecie zobaczyć poniżej :-) (jeśli nie chce Ci się czytać to podsumowanie mojego roku w wersji "filmowej" :-) w tym właśnie miejscu kliknij 😉

Od wielu lat styczeń kojarzy mi się z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy tym razem przekazałam na licytację grafikę Lipno


Luty to miesiąc zakochanych :-) i pierwszy raz udało mi się upolować piękne płótna w kształcie serca i stworzyłam taką  oto Walentynkę


Myślę, że nie ma osoby, która by nie oglądała serialu Skazanej (przynajmniej I sezonu:) lub Ślepnąc od świateł, w obu tych serialach możecie zobaczyć Martę Malikowską

I bardzo się ucieszyłam gdy aktora udostępniła mój rysunek i go polubiła :-)


 


 W lutym moja grafika Flower spośród ok 200 prac została doceniona w konkursie Rystor #nieszablonowyrysunek  i zajęła II miejsce


Pierwszy raz w 2023 roku miałam przyjemność narysować pociąg, a jak mi wyszedł sami możecie ocenić :-)


W marcu rysunek, który widzicie spośród 290 prac znalazł się w piątce najlepszych i został wytypowany do etapu krajowego (po eliminacjach powiatowych i wojewódzkich) w Ogólnopolskim Konkursie Plastycznym „ZAPOBIEGAMY POŻAROM„ organizowanym przez Związek Ochotniczych Straży Pożarnych RP. 

ukazał się on również na pewnym zaproszeniu :-)



 Maj był smutnym miesiącem, ponieważ odeszła Tina Turner, rysując ten portret chciałam uczcić jej pamięć ❤️

w 2023 roku zaczęłam cykl obrazów z literami, na pierwszy "ogień" oczywiście literka A

 

w maju odbyła się koronacja Karola III



 i zaczęło się lato, a jak lato to morze i mój obraz z napisem Gdynia


w 2023 roku narysowałam również Powiatowy Dom Kultury na podstawie zdjęcia 1962 roku 


a jeśli kiedykolwiek będziecie w Sopocie w Małym Molo - to rozejrzyjcie się uważnie tam możecie zobaczyć mój rysunek ;-)


 


 a jak lato to stworzyłam taką pszczółkę :-)

 

do Sopotu a konkretniej do restauracji No 33 di Vinegre przy wejściu nr 33 powędrował mój kolejny obraz



w 2023 roku nie mogłam sobie odmówić tej przyjemności i narysowałam Dwór w Złotopolu zbudowany na przełomie XIX i XX w.  wymiary rysunku 30x40cm, ołówkiem,  inspiracją do narysowania było zdjęcie zamieszczone przez D. Szpejankowskiego na grupie FB Stare zdjęcia Lipna i okolic 

 

 październik był dla mnie szczególny, ponieważ mój obraz "Strzelecki: tak go widzę" został wyróżniony w Międzynarodowym Konkursie „W duchu Strzeleckiego” w Sydney 😊😊
Inicjatorem Konkursu jest sydnejska organizacja Kosciuszko Heritage Inc., wspierana przez Ambasadę RP w Canberze, Polską Fundację Kościuszkowską w Warszawie, Komitet Kopca Kościuszki w Krakowie, Bibliotekę Raczyńskich w Poznaniu oraz Federację Organizacji Polskich w Nowej Południowej Walii


 jest i dyplom :-)


Narysowałam też portret nowego Marszałka Sejmu -Szymona Hołownię

będąc nad morzem nie mogłam sobie odmówić zdjęć z moim obrazami


 w październiku 2023 roku odszedł od nas Chandler Bing, czyli Matthew Perry :-(


 jak pamiętacie listopad jest dla mnie szczególny, ponieważ w tym właśnie miesiącu odbyła się moja pierwsza wystawa (tak, tak, w 2023 roku minęło 15 lat od tego wydarzenia :-), a klikając tutaj możecie zobaczyć filmik podsumowujący wręczanie portretów :-)

  na początku stycznia przekazałam na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy grafikę Lipno, więc stworzyłam następną tym razem czarno-białą z najbardziej charakterystycznymi dla naszego miasta "punktami" :-)


Leo Messi również znalazł się w mojej artystycznej galerii 



również w tym miesiącu, a konkretniej 23 listopada moja Szkoła Podstawowa nr 5 im. Jana Pawła II w Lipnie zaprosiła mnie do projektu A jak Absolwent  na tym filmiku możecie zobaczyć jak to wygladało - kliknij



 

a tutaj artykuł napisany przez Małgorzatę Chojnicką, który ukazał się w Tygodniku lipnowskim oraz zdjęcia












W grudniu mój projekt kartki świątecznej zajął I miejsce w konkursie na chopinowską kartkę świąteczną organizowany przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina


Był to bardzo fajny rok, i mam nadzieję, że kolejny będzie równie niesamowity jak ten!



Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :-)



Komentarze