Moja grafika w światowym wydaniu ebooka (Sydney Australia)

 

Miło mi Was poinformować, iż w marcu odbyła się światowa promocja ebooka konkursu "W  Duchu Strzeleckiego" w Sydney w Australii, gdzie możecie znaleźć moją wyróżnioną grafikę oraz biogram.
Tym bardziej jest mi miło, iż w tym ebooku znajduje się ok 182 prac ponad 90 autorów z 9 krajów świata (Australii, Austrii, Bułgarii, Irlandii, Litwy, Polski, Rosji, Ukrainy, Uzbekistanu oraz Stanów Zjednoczonych w tym moja :-)

A o konkursie pisałam Wam tutaj: (kliknij by przeczytać o więcej o mojej grafice

Konkurs ten organizowany był przez organizację Kosciuszko Heritage Inc., wspieraną przez Ambasadę RP w Canberze, Polską Fundację Kościuszkowską w Warszawie, Komitet Kopca Kościuszki w Krakowie, Bibliotekę Raczyńskich w Poznaniu oraz Federację Organizacji Polskich w Nowej Południowej Walii.

Bardzo dziękuję za to wyróżnienie. :-) 

Ebook liczy 250 stron, dlatego też poniżej przedstawiem Wam kilka stron z tego ebooka z moją wyróżnioną grafiką.

 



 


 


 







Link do ebooka Kliknij tutaj

Komentarze