The Best of from Mezzania 2018

Jak zapewne wiecie 14 stycznia odbywał się 26 finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy dla wyrównywania szans w leczeniu noworodków, ja jeszcze mam w pamięci niesamowite spotkanie z Jerzym Owsiakiem, któremu wręczałam portret o czym mogliście przeczytać (KLIKNIJ tutaj) ;-) )

W tym roku przekazałam moje dwa obrazy i z tego co wiem całkiem przyzwoita kwota zasiliła konto WOŚP :-)

Pierwsza grafika wykonana jest cienkopisami i tuszem, jest oprawiona w antyramę


Natomiast obraz, który widzicie poniżej został przekazany podczas mojej wystawy o czym mogliście przeczytać (KLIKNIJ tutaj) ;-) grafika ta została przekazana Szefowi Sztabu w Lipnie Jakubowi Klaban, jest on wykonany akrylami na płótnie

fot. Michał Jaworski


W pierwszym tygodniu ferii w 2018 roku miałam przyjemność spotkać się z dziećmi w CKOR w Skępem w ramach "Kulturalne ferie w Skępem" i poprowadzić z nimi warsztaty plastyczne. Było bardzo fajnie, miło, a przede wszystkim kolorowo - wyobraźnia dzieci nie zna granic :-) zresztą co będę opisywac zapraszam do oglądania zdjęć ;-)

zaczynamy :-)

rysujemy :-)

rozmawiamy :-)

pełne skupienie przy tworzeniu :-)

pamiątkowe zdjęcie musi być, kto mnie na nim znajdzie??? ;-)

a od jednej z uczestniczek dostałam takie cudo :-) Dziękuję Ci bardzo ;-)
Bardzo dziękuję organizatorom za zaproszenie :-)

Rysunek Ewy Szelburg-Zarembiny, który widzicie poniżej można było zobaczyć podczas uroczystości 30-lecia Przedszkola Publicznego w Skępem. Podczas jubileuszu przedszkole przyjęło sztandar z patronką Ewą Szelburg- Zaręmbiną, nie zabrakło również występów uzdolnionych dzieci. Bardzo się cieszę, że miałam przyjemność uczestniczyć w tym historycznym wydarzeniu, które na długo zapisze się w mojej pamięci :-) Zapraszam na krótką fotorelację poniżej :-)







Od lewej Marek Niedźwiedzki, Piotr Baron, Piotr Metz i Piotr Stelmach :-)

Wszystkie portrety zostały wręczone przez grupę LP3 w Radiu Trójka w Warszawie, podczas notowania 1900 i w Markomanii można było usłyszeć reakcję na otrzymany portret P. Marka Niedźwiedzkiego, a moje rysunki i zdjęcia zostały zamieszczone w galerii zdjęć Listy Przebojów Programu Trzeciego :-) Dziękuję bardzo :-) zdjęcia można oglądać tutaj (klik) ;-)
zdjęcia: grupa fb LP 3

Moja grafika nagrodzona w konkursie Devil Cars 😊 My artwork awarded in a competition organized by Devil Cars

Przekazanie grafiki dla Devil- Cars :-) Handing over my graphics for Devil Cars
I nagroda :-) and the prize :-)


i reakcja samej Aleksandry Radomskiej ;-)


W listopadzie minęło 10 lat od mojej działalności twórczej o czym mogliście przeczytać tutaj o czym mogliście przeczytać tutaj (klik) ;-)

W grudniu w Miejskim Centrum Kultury w Lipnie odbyła się promocja kalendarza na rok 2019, którego organizatorem było Towarzystwo Ziemi Dobrzyńskiej. Kalendarz ten jest wyjątkowy, ponieważ każdy miesiąc ma inny obraz wykonany przez lipnowskich artystów, a miesiąc luty jest szczególny, bo znajduje się tam moja grafika Lipna, która została wykonana, ołówkiem i farbami. Dziękuję za tak miłe wyróżnienie :-) i zapraszam do oglądania zdjęć z premiery tego kalendarza :-) A unique calendar with my graphics On December at the Municipal Cultural Center in Lipno, the calendar was promoted for 2019, organized by the Dobrzyń Land Society. This calendar is unique, because each month has a different image made by Lipno artists, and the month of February is special, because there is my Lipna graphic, which was made, with pencil and paints. Thank you for such a nice award :-) and I invite you to watch photos from the premiere of this calendar :-)

Miałam ogromną przyjemność wręczyć portret Pani Miroslawie Wilk, która prowadzi Tradycyjne jadło - „Smaki z Wilkowej Chaty”, myślę, że jej fantastyczne potrawy znają wszyscy w całym naszym województwie (jak nie w Polsce 😊 Mój rysunek był niespodzianką dla Pani Mirki i jak możecie zobaczyć na załączonym zdjęciu nie mogło zabraknąć charakterystycznego elementu Pani Mirki - czerwonych korali 😊😊 Sama niespodzianka bardzo się udała o czym świadczą nasze uśmiechy 😊😊😊😊 I was very pleased to present a portrait of Mrs. Mirosława Wilk, who runs Traditional Food - "Smaki z Wilkowej Chaty", I think that everyone knows her fantastic dishes in our entire province (not in Poland). My drawing was a surprise for Mirka and how you can see the picture attached could not miss the characteristic element of Mrs. Mirka - red beads. 😊😊 The surprise itself was very successful, as evidenced by our smiles😊😊😊😊


Rownież w grudniu odbyła się premiera książki "Powiat Lipnowski" - Mirosława Krajewskiego, w której znalazły się moje dwa rysunki na str.528 Kościół lipnowski na podstawie ryciny A. Musiałowskiego z 1884 r. oraz na str.656 Przedszkole "Pod Lipami" we Wiosce

Ten rok był wyjątkowy, bo w nim właśnie minęło 10 lat od mojej pierwszej wystawy, w tym roku stworzyłam wiele rysunków i obrazów :-) myślę, że ten przyszyły 2019 też będzie wyjątkowy, już nie mogę się doczekać ;-) Szczęśliwego Nowego Roku :-) Happy New Year :-)

Komentarze