The best of art mezzania 2020

 

Jak co roku robię artystyczne podsumowanie roku, tym razem nie będzie inaczej, ale niestety rok 2020- co tu dużo pisać – nie był najlepszy..

Pierwszy raz od 2008 roku, nie mogliście przyjść na moją wystawę, bo jej nie było.., nawet nie będę pisać o tym, ile wystaw, imprez i konkursów zostało odwołanych …


Tak czy inaczej trzeba ten rok zakończyć, więc zaczynam moje artystyczne podsumowanie 2020 roku  


 W styczniu odbyła się 28. Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy na której mogliście wylicytować moją grafikę Skępe, którą można zobaczyć poniżej

                                                                                                W marcu spotkała mnie miła niespodzianka i mój rysunek spodobał się aktorce – Katarzynie Zielińskiej
 

 Również w marcu narysowałam kamieniczki na Starym Rynku we Włocławku z czasopisma "Płomyk" z dnia 13 stycznia 1938 r. nr 18

 

 Centrum Kulturalno-Kongresowe Jordanki w Toruniu podczas lockdown zrobiło filmik, na którymm możecie zobaczyć mój rysunek Stinga, który jest tam powieszony 😊

W tym roku stworzyłam również grafikę  “Infinity“ (60x80cm)
 

 
Annie Markowskiej także spodobał się mój rysunek 😊


Poniższy portret Anny Lewandowskiej został nagrodzony w konkursie, który organizowała sama Ania.

 Mój rysunek znalazł się w 10ciu najlepszych zdjęciach 😊 dziękuję 😉


Grafika Paris, również została stworzona w 2020 roku

I to uczucie  kiedy Rafał Collins zamieszcza Twój rysunek na Instagramie i fb😊 i oczywiście Grzegorz Collins też ;-)


W czerwcu spośród 2 tys zgłoszeń (muzycznych, plastycznych itp.), mój rysunek Jana Pawła II został nagrodzony trzecim miejscem w konkursie organizowanym przez Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu :-) 

  

W tym roku stworzyłam grafikę  Antonow An-225 Mrija

✈️

Moje rysunki, Anny Jantar spodobały się również Natalii Kukulskiej, która zamieściła na swoim IG ;-)



 i restauracji Chez Léon w Brukseli, którzy ponownie zamieścili go na swoim IG, a sam oryginał jest w restauracji ps. na zdjęciu z Kevinem Vanlancke'em:-)

 

W tym roku miałam przyjemność narysować m.in. takie pieski ;-)

 oraz sowę ;-) 


Dworek Zielińskich we Wiosce (na postawie zdjęcia starej niemieckiej widokówki),  był narysowany na specjalne zamówienie :-)

 
Mój portret spodobał się również aktorowi Mateuszowi Mosiewiczowi, który udostępnił go na instagramie :-)


 
I na sam koniec roku miła niespodzianka, moja grafika zajęła II miejsce w konkursie organizowanym przez Rystor, tym bardziej mi miło, bo prac było ponad 200 :-)
 




        
 
Ten rok był inny, nie taki jakbyśmy tego chcieli, niezmiennie odsyłam Was do mojego  10-letniego podsumowania,  które możecie zobaczyć tutaj - klik  oraz poprzednich podsumowań z 2019 roku (klik)
 
  oraz z 2018 roku (klik), a jeśli ktoś by chciał, zobaczyć moją ostatnią wystawę może ją zobaczyć tutaj (klik)
 
 Cieszę się, że mam możliwość tworzenia, rysowania i malowania,  jest to najlepsza 
 forma wyrażania siebie, bo uwielbiam sprawiać ludziom radość, po przez moją sztukę  i realizować dzięki niej swoje marzenia, czego sobie i Wam życzę w tym nadchodzącym 2021 roku ;-)
 

 
 

 




 

 

Komentarze